Passbeskrivning

Ass Arms Abs
Vi tränar styrka med egen kroppsvikt igenom musklerna i magen, armarna, rumpan. Enkelt och effektivt tonar vi kroppen, lika lätt för dig som är otränad och dig som är van att träna att vara med. Vid fint väder på sommaren är vi ute på gräsmattan. Ta med vattenflaska.
Barngympa
Ett roligt pass för hela familjen, stora som små. Fokus på barnet. Vi kombinerar lekar med hinderbanor. Vi avslutar med avslappning. Aktiv tid 45 min och avslappning ca 10 min.
Bodyfit
En träningsform där individen står i fokus och försöker maximera sin styrka, smidighet och uthållighet med hjälp av vikter och egen kroppsvikt. Denna träningsformen är för alla och den ena är inte lik den andra.
Box
Läs under box
Box
Härlig träning med mycket energi. Box är en klass för alla, den är inspirerad av boxning och kampsport. Du får lära dig slag och sparktekniker.
Cirkelgym
Vi jobbar i stationer i gymmets maskiner och tränar igenom hela kroppen. Denna träning passar perfekt för dig som behöver börja belasta ditt skelett, för dig som har någon begränsning pga skada eller för dej som vill ha ett upplagt träningspass i gymmet.
Cirkelgym
Vi är i gymmet och roterar på olika övningar. Till för att stärka dig inifrån skelettet och ut i musklerna, att bygga en stark och skadefri kropp i ditt vardagsliv.
Cirkelstyrka
Cirkelträning med tyngdpunkt på styrka. Vi jobbar i stationer och efter passet har vi gått igenom alla kroppens stora muskler. Du kommer arbeta både med lösa vikter och med din egen kroppstyngd. Ett pass som anpassas efter din egen förmåga och därför passar alla.
Dans
Inspirerat danspass av Zumba fitness, det är en rolig dansträning med heta latinska rytmer som salsa, merengue, cumbia och reggaeton. Det är så kul att man inte tänker på att man tränar!
Dans
Läs under dans.
FIGHT GONE BAD
FIGHT GONE BAD 5 övningar 5 ronder varav 1min vila mellan varje runda, varje övning består av 1 min.
Funktionell Muskelpass
Med Funktionell träning stärker vi kroppen. Det är enkelt och roligt med bla. din egen kropp som redskap. Vi tränar stabilitet, styrka, smidighet och spänst i stationer.
Gå springa styrka
Vi är ute, du kan ha barnvagn med. Går lite. Springer lite intervaller på ett ställe, kör lite styrka. Härligt att få röra på kroppen ute. Perfekt för dig som vill ha sällskap för att ta dig ut.
GooPump
Ett styrkepass som vi tränar igenom kroppen till musik med hjälp av en en skivstång och olika vikter som du lägger på efter din egen förmåga. Ett pass som funkar lika bra för nybörjare som vana tränande. Perfekt komplement för löpare. Åldersgräns 15år. Ta med vattenflaska och handduk.
HIT-styrka
Högintensiv styrketräning i gymmet. Roligt, svettig och effektiv träning.
Löp- och intervallträning
Som med hjälp av gruppdynamik, skratt och positiv energi ger dig snabbhet och bättre kondition. Ett upplägg som passar såväl nybörjare som rutinerade löpare.
Löpstyrka
Träna löpstyrka och få en kropp som orkar mer och drabbas mindre av skador. Träningen passar alla.
MammaStark
Bygga en stark kropp, inneifrån och ud med olika styrkeövningar
Rörlighet
Känner du dig ofta stel och spänd i dina muskler -både i jobb och på fritiden? Är du en aktiv idrottare och känner att din stelhet hämmar dig i din idrottsutveckling? Då är det detta pass du behöver! Passet är en blandning av yoga, stretch, rörlighet och massage. Stelhet leder till skador och sjukdomar, så håll dej mjuk och rörlig.
Spin/Core
Vi cyklar 30 minuter och blir riktigt varma och avslutar med 30 min core. Läs mer under spinning och core för att få reda på mer. Ett härligt pass som ger dej både kondition och styrka.
Spin/core
Läs under den andra spin/core. Superroligt pass
Spin/mage
Vi cyklar, tränar kondition och svettas i 30min och har varsin matta ute i gymmet och jobbar med magen i 20min, avslutar med stretch.Vem vill inte bli stark i magen?
Spin/styrka
Värmer upp med spinning och avslutar med styrka för alla dina muskler.Du får svettas, flåsa och belasta ditt skelett. En starkare kropp.
Spin/Tabata
Här får du lite av varje, konditionsträning och styrketräning till härlig musik. Läs under spinning och tabata.
Spinning
Spinning är rolig konditionsträning inomhus på cykel till härlig musik. På cykeln bestämmer du hur jobbigt det ska vara genom att du reglera motståndet själv, individuell träning i grupp. Spinning är utan stötar och funkar utmärkt för dig som har problem med knäna. Ha med vattenflaska, en liten handduk och inomhusskor. Kom 10min innan för att ställa in cykeln.Passet är intensivt där du samtidigt kan styra motståndet själv.
Spinning
Träning som är roligt, svettig och är utan stötar. Konditionsträning. Kom 10min innan start för att ställa in cykeln.
Spinning
Spinning är rolig konditionsträning inomhus på cykel till härlig musik. På cykeln bestämmer du hur jobbigt det ska vara genom att reglera motståndet själv, individuell träning i grupp. Spinning är utan stötar och funkar utmärkt för dig som har problem med knäna. Ha med vattenflaska, en liten handduk och inomhusskor. Kom 10min innan för att ställa in cykeln.Passet är anpassad så att du som nybörjare klarar de utan problem.
Spinning
Inomhus cykling som gör dig svettig och glad. Du bestämmer över motståndet själv och det gör att alla klarar av att vara med. Cykling är skonsam träning för dina knä och höfter.
Step it up
Ett konditionspass på step-up-brädan där du blir svettig med förkoreograferade stegkombinationer i olika block.För dig som vill träna kondition och koordination.Passar både nybörjare och redan step-vana deltagare.
Tabata
Vi tränar styrka och kondition med kroppen som redskap. Vi jobbar i korta intervaller, 20sek och tar i max och sen vilar i 10sek. Gånger åtta på varje övning.
Thougest träning
Vi bryter ner och tränar på det som behövs tränas på inför Thougest. Tillsammans är vi starkare och hjälps åt!